onsdag 23 februari 2011

Onsdagsledig!?

Ledig och ledig, inte en lugn stund på hela dagen men iallafall ledigt från plugget än så länge.
Började morgonen med att gå in och kolla om min lärare hade skickat tillbaka mina uppgifter som jag lämnade in igår. Vilket han hade och det stod såhär !

"Nina, detta var mycket omfattande och väl genomfört. (MVG)"

Jag är veeeerkligen inte mycket för skola och plugg har alltid haft svårt för att lära mig och jag är inte alls van att få bra betyg så att jag först gått VG på hela A-kursen i Administration och sedan får MVG på mina 3 första uppgifter i Administration B känns MER ÄN BRA, BÄTTRE BÄST !!!

Jag fick dessutom godkänt på mitt bokredovisningsprov i Engelska ! HA!

Idag har det däremot inte blivit mycket till plugg. Började dagen med att springa i tvättstugan och är äntligen klar med all tvätt. Nu återstår bara renbäddningen av sängen men det får faktiskt vänta en stund.

Mamma har varit här idag också med mina nya gardiner som hon hade follat upp åt mig.
Vi har fikat å surrar på lite, sen så fick jag även dit våra nya lampor i köket som har varit mer eller mindre en omöjligthet för min sambo men. Det inte MÄN kan det kan KVINNOR, och mer därtill :P



Väldig dåliga bilder men gardinerna går i lila!
Detta är nämligen mina första panelgardiner någonsin !

Har betalat räkningarna också och väntar med spänning på min första lön som kommer till veckan. Hihi.

Nu ska jag se I en annan del av köping som går på i repris och sen äta middag innan jag ger mig in i pluggets värld!

Imorgon har jag lite småärenden som jag måste fixa, vill träffa min johanna en sväng också sen har jag ju som vanligt lektion mellan 14-16.
Har även bestämt mig för att skita i min sista distanskurs Internationell Ekonomi och ska istället läsa Datakörtkort. Den nya kursen är 150 poäng större så studietiden kommer att gå in på sommaren men vad gör de ?! :)




3 kommentarer:

Katta sa...

Vad roligt att det går bra för dig med plugget, grattis....kram

Nina Lundgren sa...

Tack :)

Det känns himla kul faktiskt!

Anonym sa...

Kan man få MVG på universitetet ?