söndag 30 januari 2011

helgfix.

Det blev inget jobb i Fredags eftersom jag vaknade med 38graders feber, samma som jag hade haft när jag gick och la mig.
Men tog mig ändå i kragen och åkte ner till pappa på kontoret för lite plugghjälp, han lämnade kontoret bara efter någon timma, så satt jag kvar själv till 17 och skrev på min nya lilla lapis!

När jag kom hem hade Magnus fixat mysstämning med stända ljus och en god tacogratäng åt vi till middag.
Han bara se klart handbollen så kom ringde telefonen och vi åkte direkt till sjuka igen.
Kom hem på natten och stöp i princip i säng!

Igår var jag på mediamarkt med bror på förmiddagen. Vi behövde en router till hemmet, sen så köpte jag även en söt dator"väska" och en internetkabel.
Efter det åkte vi hem hit och bror hjälpte oss att sätta upp diverse saker!


Routern

Grabbarna i högsta hugg!

En ny fönsterlampa
(Även nya gardiner skall upp, panel!)

Äntligen en köksbordslampa

Det fina vita skåpet!

Liten söt datorväska



Inga kommentarer: