onsdag 5 januari 2011

Ledig Onsdag /Sjuk...

Eftersom jag har varit sjuk i några dagar och även hemma från jobbet känns det så jävla surt att det är mina lediga dag idag, vilket betyder att jag ej får ersättning för idag. Jag är fortfarande jättehängig och helt död i kroppen men jag tror att febern är borta iallafall.
Vaknade lika sent idag som alla andra dagar vilket betyder att jag har snittat ungefär 12-13 timmar varje natt och det om nåt tyder på att jag inte är frisk i kroppen!

Nåväl, tror nog jag ska jobba imorgon ändå, vi har dessutom kortdag 11-16.

Har precis duschat och ätit frukost, ska på ett möte om en stund och sen måste jag även åka till sjukan för att ta blodprov.

Skulle behövt åka förbi biblioteket också men får se hur jag gör med de.
Är sugen  på att kika lite 13dagscup såhär sista dagen men får se hur trött jag är . . .


Önska mig lycka till idag !



1 kommentar:

anna sa...

tack :)