tisdag 25 januari 2011

Äntligen uppe...

Gick och la mig direkt efter jobbet igår så jag skulle tro att jag sov innan 22 men ändå så fruktansvärt trött imorrse.
Tog mig inte upp förrän alldeles nyss.
Känner att ja måste plugga engelska innan lektionen idag och dessutom komma igång med veckans uppgifter på administrationen oxå.
Hade tänkt åka på tenton och träna ikväll oxå, om jag orkar.
Stepstyrka+Pump är tanken!

Har förresten ätit ägg och bacon 4 dagar nu och jag tror minsann det är the shit ;)
Även att skippa kolhydraterna hjälper min mage otroligt mycket men däremot har jag såå svårt att komma på någonting att laga ??!
Kan ju inte leva på ägg och bacon, man blir ju less till slut!

1 kommentar:

Katta sa...

Om du googlar på LCHF hittar du sidor med massor med god mat med nästan inga kolhydrater :) Lycka till Kram