lördag 15 januari 2011

Sista dagen = Presenter!

Igår var min sista dag på Café Victoria och nu är jag tjänstledig till sista Augusti.
Eftersom jag dessutom har fått ett annat extrajobb under mina studier så kommer jag inte jobba något extra på Cafeet.
Känns SÅ jävla skönt måste jag säga. Efter 6 år är det kanske naturligt att man känner sig less.
Hoppas bara att detta med skolan kommer fungera, är lite nervös över hur allting funkar med distansstudier men det återstår att se. På Måndag börjar det, och på Torsdag har jag min första lektion i en av kurserna som jag INTE läser på distans!

Tänkte passa på att visa vilka underbara presenter jag fick av mina kollegor.


Detta skåp fast i svart har jag velat köpa i säkert över ett år men inte riktigt tagit mig för /haft råd med!
NU fick jag detta av mina arbetskompisar, fast i vitt, kan bara säga att det är dubbelt så snyggt i vitt som i svart!
Vilket gör det lite knivigt, eftersom tanken är att det skall sitta i vårat vardagsrum på en helvit vägg!
Går det,? Vitt skåp på vit tapet??
Gaaah, det är så jäkla snyggt!


Denna söta lite presentask fick jag av personalen inne på BOOM.
Stans sötaste personal!
  • "Gått och Shoppat"-skylt
  • Servetter
  • Två ljuslyktor
  • Två ljus
  • Bullfat

1 kommentar:

Linn sa...

Måste ju erkänna att jag är sjukt sugen... Helst eftersom Patrik kommenterade bilden längre ner i bloggen och tyckte jag var jätte fin då. Med nästan svart hår.. Får se om jag vågar. Kommer inte kunna bli ljus igen på några år..