torsdag 20 januari 2011

En helt annan känsla.

När klockan ringer på morgonen så är man , eller iallafall jag, nästan alltid trött.
Men sen jag gick på tjänstledigt så är det inte alls lika jobbigt att kliva upp, även om jag ställer klockan på 7 varje morgonen, vilket är tidigare än jag brukar kliva upp när jag jobbade så är det en helt annat känsla att kliva upp.
Sitter i lugn och ro framför datorn och äter frukost, lyssnar på nyheterna och pillar på diverse saker innan dage börjar och bara tanken av att veta att jag INTE skall stå på Cafeét och vänta ut tider i 8 timmar gör allting så mycket lättare!

Känns väldigt väldigt ovanligt att plugga för det första, och speciellt detta med distans upptäckte jag första dagen!
 När jag läser och skall svara på en fråga som jag kanske inte riktigt har full koll så är det ju jättesvårt att veta när det inte direkt finns någon att fråga.
Jag kan ju både ringa och maila min lärare men det tar ju oftast ett tag innan man får svaret ...
menmen, det blir nog en vanesak detta också, hoppas jag! Hade nog varit betydligt roligare och lättare att läsa i klass dock.

 Lite stressad denna vecka med inskolning på nytt
jobb och första veckan med plugg men det känns kul
det jag läser och jobbet känns kanon så jag känner mig
trots att väldigt glaad i själen över att jag äntligen har tagit mig i kragen!



Inga kommentarer: