söndag 23 januari 2011

Innebandysöndag!

Av någon mirakulös anledning så vaknade Magnus imorrse med en febertermometer som visade endast 36.6.
Från att igår ha visat mellan 38.6-39 grader.
Han har därför åkt iväg på Innebandymatch som han nog inte tänkte spela, men kanske göra något inhopp eller så.
Pappa hämtar upp mig snart så åker vi ut till Täfteå för att kika, sen direkt på Citymatchen verkar det som.

Gårkvällen var helt okej men jag borde lära mig att göra som jag hade tänkt från början.
SÅ onödigt att betala in mig på cover när jag i princip vända och åkte hem efter 20 minuter.
Jag var inte alls sugen på utgång.
Skönt idag när jag känner mig hyffsat utvilad och faktiskt fick mig en sovmorgon.

Har precis skickat in de sista Administration uppgifterna och känner att jag behöver nog inte göra så mycket mer.

Imorgonbitti väntas Eng-lektion 820, sen jobb på ica 16-2130. (Inskolning av stängning).


Gårdagens.



Inga kommentarer: