torsdag 27 januari 2011

devartmyckenu.

Igår efter jobbet stöp jag rakt ner i soffan, somnade på stört och vaknade efter en stund trodde jag men det visade sig ha gått 2 timmar. Jag som tyckte jag hade varit "halv-vaken" hela tiden.
Nåja, han bara hälla upp andra halvan av min sallad som jag köpt på ICA under dagen och hälla upp en glas juice så ringer Magnus och behöver hämtning på jobbet. Bråttom Bråttom.

Av diverse anledningar slutade det med att vi har lixom mer eller mindre vakat sedan igår, knappt sovit någonting inatt, varit uppe tidigt. Jag hade återigen fått feber och halsen är helt fuckad.
Hade ju planerat att plugga hos pappa idag innan Eng-lektionen.

Men det har varken blivit något plugg eller Eng-lektion.
Nu har Magnus iaf varit på Innebandy träning och jag har fått gjort en hel del på Adm-uppgifterna.
Känns himla skönt, den sista uppgiften är lite otydlig och det är himla svårt att svara på allting utan att nästan kopiera direkt från fakta.

Har bara en Eng-text jag måste läsa nu innan Måndag annars ska detta nog gå vägen ändå.
Väntas jobb imorgon igen 0730-16, men eftersom jag är "utöver schema, inlärning" så vet jag ju att jag kan vara hemma om jag vill, vilket jag förmodligen lära vara om jag fortfarande har feber.
Men fan, jag vill jobba! Jag tycker det är himla skojjsigt faktiskt!!

Mycket svammel, men jag är lite småstressad faktiskt. detärmyckenu, som sagt!

1 kommentar:

Linn sa...

Sv; Jag körde på de gråa. Blev lite små snål..:P tror det kommer bli as nice har mest svarta skor ändå så..:)