onsdag 12 januari 2011

Äntligen ett par varma skor!

Hittade "mina" skor som jag har letat halva vintern.
500 kr kändes lagomt, även om jag helst av allt hade sluppit lägga ut pengar på "tråkiga" skor men jag behöver verkligen ett par vinterskor som är båda varma, tål vatten/snö och som man kan gå i utan att måsta hålla i någon för att inte slå halv ihjäl sig.

Har letat dessa under vintern men dom har ej funnits någonstans, idag när jag gick in på Skorett så fanns dom där.
Fanns tyvärr inte i min stl 36, men en 37a tror jag bara blir bra, rymmer båda tjocksockar i och har dessutom köpt Ullsulor för extra värme.
Kanske inte de snyggaste paret sko jag har ägt i mitt liv men ack så sköna !!!

Nu får det gladeligen bli -20 igen!

2 kommentarer:

Anja sa...

så det blev samma som mina, snygga :)

Anja sa...

sv; jaha ja jag köpte dom här i Nordmaling. Super varma och sköna!