tisdag 4 januari 2011

CSN!

Usch å fy vad less jag är på att vara såhär sluuut i kroppen.
Inbillar mig att febern försvunnig, gör någonting och sen inser jag att jag är ju stendöd i kroppen. Borde inte röra en fena utan försöka sova bort denna infektion som jag har fått i kroppen!

Har iallafall varit duktig och fixat med CSN-papperna (via internet), samt läst igenom alla studiepapper en gång till så jag inte har missat någonting.
Nästa vecka är det nämligen inskrivning och något möte jag måste gå på, sen börjar jag ju MÅndagen den 17januari.

Hoppas på att vakna pigg imorgon eftersom jag skall på ett möte, vill inte behöva ställa in de.

Ska återgå till soffan nu, resten av kvällen. Vi har tvättstuga men Magnus är och stoppa in det sista nu så jag slipper som tur är, hålla på med de hela kvällen.
Blir bara TV och Korsordsmys med mig själv i soffan!


Inga kommentarer: