fredag 7 januari 2011

2011

Hittills måste jag ju säga att detta år har börjar väldigt bra!
Jag har fått ett nytt (extra)jobb, jag går på tjänstledigt nästa Fredag och börjar skolan Måndagen efter.
Känns så himla skönt att det verkligen händer någonting, är väldigt less på denna vardag.
Hoppas bara att jag inte är helt tappad och verkligen kommer klara av skolan. Men som det känns just nu så ska det nog gå bra!

Har precis kommit hem från jobbet, lämnade bilen till Magnus som åkte på match och jag måste knåpa ihop någon middag sen tänkte jag bara ta mig en dusch och parkera mig i soffan framför Let´s Dance som börjar ikväll !!
Jobb väntar i helgen, sista helgen  för min del fick jag så fint veta igår.
En vacker LAPP hade chefen lämnat i ett kuvert , som löd...

..."Vi kan tyvärr inte erbjuda något helgjobb under din tjänstledighet!"

Som TUR var så hade jag ju fått ett nytt extrajobb
dagen innan så jag ska försöka att inte
haka upp mig allt för mycket runt det där, men visst
känns det ju. Jag var lovad jobb och får
"Nobben" med en LAPP efter att ha varit där i över 6 år ??!


Man ska alltid tänka på sig själv i första hand!
Hädanefter är det jag som har lärt mig en läxa och
ska försöka att göra detta utan att fundera,
när det gäller jobb alltså! :)

1 kommentar:

Katta sa...

Vilken djävla feg chef, en lapp i lådan!!!!!