tisdag 5 april 2011

Snart långledighet!

Igårkväll gick jag och Magnus och la oss i sängen för att kika Innebandyn som började kl 19. Tror jag somnade i mitten på andra perioden någon gång och det känns väldigt skönt idag.
Eller det kändes som bäst imorrse när Magnus åkte till jobbet vid 0530, men det var otroligt att äntligen få sova ordentligt.

Skall göra ordning frukost strax och pilla på lite här hemma innan jag åker till skolan för TRE Engelskalektioner. Vi slutar egentligen 1550, men då ska jag ha min muntliga presentation och sen är jag ledig i nääästan tre veckor. Eftersom vi bara behöver vara där när vår grupp ska redovisa så tänkte jag att det skulle vara skönt och göra bort det redan idag för att slippa gå dit nästa vecka och veckan efter de har vi ju påsklov.

Ska åka och Träna Innebandy ikväll också. Ser alltid fram emot de tills jag väl är där och inser hur fruktansvärt dålig ork jag har, men nog äre väll kul ändå... kanske ! :)


Inga kommentarer: