måndag 16 maj 2011

Helgen!

På Fredagkväll efter hockeyn åkte jag och Magnus ner på SF och såg Fast 5ive !
JÄVLIGT bra film! Precis i min smak!

Dwayne Johnson (The Rock)
Vin Diesel
Paul Walker

m m mmm.

I Lördags jobbade jag till 19 sen gick jag direkt över på 30års firande.
Bjöds på grillat, frågequiz, 5-kamp och trevligt folk.
Kvällen avslutades som vanlligt på dangolvet på Schlagerklubben. Superlyckad kväll!

Mindre roligt när väckis ringde kl 0800 på Söndagmorgon och vi skulle åka ut på Golfbanan för att städa/måla och få tillbaka 600kr var på avgiften! Pengarna kändes inte mycket värt när klockan ringde men efter dagens slut kändes det himla skönt att ha gjort någonting av nytta istället för att bara varit bakis i soffan!

Hockeyn igårkväll tänker jag inte ens nämna. Huvudsaken BB gick som väntat även om jag mycket hlr att sett att Gurkan kunde ha lämnat huset istället för Madde!


Inga kommentarer: