torsdag 5 maj 2011

Provens tider.

Har haft besök av bästaste jojjen här på förmiddagen och även hunnit sitta lite på Engelska förberedelsehäften inför det första Nationella Provet i Engelska, Writing, imorgonbitti kl 820.

På Torsdag nästa vecka har dom andra 2 delproven, listening och reading och efter det är det endast en muntlig bokredovisning kvar sen är Engelska B kursen sluuuuuuuuuuuuuut.

Hoppas hoppas hoppas att jag klarar den!

Måste även blir klar med TVÅ dryga uppgifter i ADM-kursen innan Måndag eftersom min ECDL - (dator) kurs börjar på då. Endast distans är den också vilket känns så jäkla skönt. Slipper ha massa tider att passa och kan lägga upp min pluggtid precis som jag vill.
Måste iof boka slutprov för ADM-kursen oxå, men det är ingenting som går att plugga till plus att det är mest uppgifterna man lämnat in som betyget sätts efter så jag är ganska säker på att jag kommer få VG, hur det än går på det provet.

Har fortfarande inte sökt till Utbildningen än men ska försöka fixa allting över helgen eller på Måndag så jag kan åka dit och lämna in ansökan på Tisdag!

Så efter nästa vecka då kan jag äntligen slappna av litegrann. Då har jag bara distanskursen kvar och eventuellt blir det lite mer tid för jobb på Ica´t så jag kan tjäna mig nå pjååning.
Kan ju verkligen behövas nu när vi skall bygga en helt ny altan och lite småresor som väntas framöver + att under sommaren vill man ju gärna ha pengar på kontot så man kan hitta på mycket kulit!.

För närvarande trivs jag med livet!



Inga kommentarer: