tisdag 10 maj 2011

Tisdag!

En ny vecka har kommit igång och SOM jag var duktig igår och fixade massvis med saker.

  • Ringde CSN 3! Gånger
  • Var på Viva vägledning och fixade så CSN ska bli nöjda
  • Gjorde i ordning alla papper inför ansökan som jag skall lämna in dag
  • Solade
  • Gjorde ett förberedande Nationellt prov
  • Skottade och krattade klart vår gräsmassa på baksidan (med Magnus)
  • Avbokade en läkartid
  • Skickade in mina 3 sista uppgifter på ADM B-kursen. MVG och VG fick ja!
Idag ska jag åka förbi Teknikhuset på väg till skolan och lämna in min ansökan till utbildningen.
Fick veta igår att jag har redan har tjänat för mkt pengar. Så jag skall åka förbi ICA och se hur mkt jag har tjänat exakt och ringa csn och avbryta mitt studiemedel dom 2 sista månaderna så ska jag inte behöva betala tillbaka någonting!

Enligt min allmenacka så ska jag redovisa Engelskaboken på Tisdag vilket betyder att jag kanske borde börja läsa den nu. Har en på ljudfil men vet inte vad jag skall använda för att kunna sitta på ALTANEN och lyssna !??
Sen måste jag även boka slutprov för ADM B kursen samt fixa kurslittertur till ECDL kursen som började igår!

Inga kommentarer: