tisdag 17 maj 2011

Inget Iksu!

Blev inget IKSU idag ... heller :P
Vi kom alldeles nyss från Coop och Frasses och Magnus var tvungen att åka direkt på Brännbollsträning och jag orkar inte stressa helt enkelt.

Är så jävla glad ändå. Har gjort min sista presentation på Engelskan. Fått tillbaka mina Nationella prov som jag för övrigt har klarat... Fick dessutom VG på Listening och Reading! DE NI! Det har nog aldrig hänt i hela mitt liv att jag fått VG i någonting vad det gäller Engelska. Tror dessvärre inte att det väger upp mitt betyg så mycket så jag lär nog få nöjja mig med ett G i slutbetyg, men det gör mig absolut ingenting.
Jag är så lycklig om jag bara klarar kursen!

Sökte ju till min utbildning förra veckan också så nu finns det ingenting mer jag kan göra än att vänta på telefonsamtalet och den kommande intervjun.
På Fredag ska jag göra mitt slutprov i ADM B och sen har jag endast min Datorkurs på distans att bry mig om.

Livet känns för jävla skönt ska ni veta. Fattas bara några extra nollor på kontot så hade allting varit perfekt!!!

Nu tror jag att jag ska fixa en härlig playlist till min MP3 så jag har någonting att lyssna på när jag är ute och går eller ska på gymmet.

Wiiie. "Glädjeskutt""

Inga kommentarer: