onsdag 18 maj 2011

Sommarlov?

Det känns nästan som första dagen på mitt "sommarlov" idag !
Jag har bara min datorkurs som jag ska läsa på distans till den 17 juli annars ingenting mer.
Eller... Jag har slut prov på Fredag i ADM men det är ändå ingenting jag kan plugga till.

Självklart ska jag ju även jobba men det blir nog inge mer än vanligt, bara någon vecka eller två under sommaren, eftersom jag pluggar på heltid och dessutom inte vill tjäna alldeles för mycket pengar så känns det absolut perfekt.

Har varit ute på en morgonenpromenad i solen i 1 timme, just ätit och frukost och ska åka iväg till IKSU nu.
Efter det tror jag att jag ska åka och sola (nya rör) sen köpa hårfärg av johanna.
Kanske att jag svänger förbi jysk också och tittat på stolsdynor... hmm.

Trevlig Onsdag!




Inga kommentarer: