måndag 16 maj 2011

V.20

Oj vad veckorna rusar förbi.
Imorgon har jag en muntlig redovisning på Engelskaboken sen är jag helt klar med kursen.
Måste bara åka dit nästa vecka för att få betygen.
Känns förjeffla skönt ska ni veta!

Nationella provet i Torsdag gick .. bra tror jag. Svårt att veta men jag hoppas verkligen att jag har klarat alla delarna och blir godkänd. För jag är uuutless på Engelska B just nu.

Jag och mamma skurade, målade och fixade på baksidan Torsdag och Fredag så nu är allting klart där bak. Behöver endast komma lite mer regn så vår, just nu, förstörda gräsmatta kan börja växa igen!
Sen vill vi även invistera i en ny och fin grill samt nya dynor till möblerna, men det får nog vänta tills löningen isf!

Idag har tvättat lite, pluggat lite och just ätit middag. Magnus och Erik spelar tennis och jag ska bege mig till tvättis snart sen vet jag inte riktig vad jag ska göra. Har inga riktiga måsten... tror jag?
Borde väll helst åka på IKSU men det kände jag då inte alls för.

Ska försöka skärpa till mig igen vad det gäller mat. Inbillar mig att jag faktiskt var mycket bättre i min stackarn IBS-mage när jag inte åt vetemjöl och diverse andra saker som finns med på mitt "papper" så jag tänkte gå tillbaka till de igen och se om det blir bättre. För som min mage mår nu och har mått de senaste veckorna, kan knappast vara nyttigt för någon!

Inga kommentarer: