tisdag 3 maj 2011

Kallt å Grått!

Huvvausch säger jag bara om detta skitväder.
Man ska ju inte klaga så länge det iaf inte snöar eller regnar men det är lixom så jeffla kallt ute ju.
Har varit i skolan idag igen efter väldigt lång ledighet . Bara 2 lektioner och mest surr och förberedelse inför Nationella Provet på Fredag.

Vi har nog bestämt oss även för att göra om hela altanen, så förutom all skola jag borde ägna mig åt blir det väll mkt jux med de också men jag hoppas det ska gå hyffsat smärtfritt iaf.
Själv jobbar jag nu typ varje helg framöver. Iaf minst en dag men det känns himla bra ändå för jag börjar känna mig halvfattig faktiskt.

Ledig nu både Onsdag och Torsdag vilket känns väldigt bra så jag kan ägna mig åt skolan i lugn och ro.
Ikväll tänkte jag vara duktig och gå och prata med visevärden om altanfunderingarna och sedan plocka undan och sortera upp lite papper och sånt.
Lix bara skit på TV fram tills kl 22.

surr surr.
men livet är allt bra bra ändå måste jag ju säga!

Inga kommentarer: