onsdag 11 maj 2011

Min vanliga tur!

Igår när Magnus åkte iväg på Brännbollsträning så skullejag vara duktig och börja på min Engelskabok som tydligen ska redovisas på Tisdag redan!
Jag har både ljudbok och vanlig bok så det ska gå lättare att ta sig igenom den utan att somna, samt för att jag kanske kanske förstår lite bättre :P

Självklart så märker jag efter ca 3 meningen att boken och ljudboken INTE stämmer överrens. Ljudboken hoppar ibland över halva och nästan HELA sidor och det är inte det lättaste att hänga med vart dom fortsätter men till slut kom jag in i det och det gick ganska bra. Avverkade 1,5 av 4 CD skivor. Ca 170 sidor av 440.

Har duschat nu och skall bara sätta mig och äta frukost innan jag sätter mig med boken igen ett par timmar.
Sen bär det av på Konsum för att snabbhandla lite samt till Teknikhuset och lämna in ansökan och vidare till sjukhuset för att gå på någon IBS-grej?.... Tror knappast jag kommer bli klokare men det kan ju vara värt ett försök!

Hoppas bli klar med boken innan kl 20 ikväll när det är HOCKEY!

Imorgon har jag ju nationella provet, sen har jag tänkt börja målningen på baksidan om vädret tillåter!



Nämde jag att jag vill bli blond igen?


Inga kommentarer: