tisdag 17 maj 2011

IKSU!

Tror minsann jag ska slå på stort och åka på IKSU ikväll. Tänkte jag kunde släppa av Mangen på ängarna för brännbollsträning åsså åker jag vidare och kör igenom mitt pass.

Har haft en liten paus med altanfix, mycket i skolan och bara allmänt inte haft tid eller ork.
Men efter idag har jag inga fler lektioner utan endast en datorkurs på distans att bry mig om så det finns ingen ursäkt för att inte "ha tid" att åka på IKSU 3-4 dagar i veckan och träna.
Kommer man bara igång så brukar det gå på räls . Även golfbanan ska få sig ett besök hade jag tänkt under veckan.

Även det här med kosten som jag nämnde igår jag börja om med.
Måste dock åka och handla för vi har NADA hemma just nu.

Ska äta frukost nu och sen sätta mig och kika igenom presentationen igen innan jag åker till skolan kl 14.

Längtar så fruktansväääärt tills på Tisdag när jag får mitt betyg och kan slappna av (om jag inte får IG vill säga :P ) och lägga Engelskan bakom mig. Wiiie.

Inga kommentarer: