torsdag 28 januari 2010

-16 eller storm?

Vad föredrar ni? Jag tror jag föredrar -16 iallafall. Det var allt annat än kul att vara ute igår vill jag lova!

Sitter och tittar på Malou och har precis ätit frukost. Ska snart klä på mig för att promenera till Vårdcentralen och ta bort mina stygn på knäet.
När jag kommer hem blir det nog att mysa ner mig i soffan och se ett 24 avsnitt innan Magnus åker på jobb. Då ska jag försöka ta tag i lite papper som måste fyllas i sen hade jag inte tänkt göra så mycket mer idag.

Modo - HV71 spelar ju ikväll. Men jag har ingen som helst lust att fara någonstans så jag tror jag skippar det! Vet fortfarande inte hur jag ska göra på Lördag, är ju sugen på haka på till Skellefteå och Bodaborg men samtidigt ganska så tråkigt när jag inte kommer kunna vara med?


Inga kommentarer: