onsdag 13 januari 2010

ajaj i knä.

Imorrse klockan 0540 ringde min väckarklocka, då hade jag i princip vaknat ungefär varje kvart sedan kl 02 . Varför blir det alltid, är det för att man är nervös över själva operationen eller bara nervös över att försova sig?

Klev upp, duschade och blev upphämtad av pappa vid 7-tiden.
På Sjukhuset blev det inte så lång väntan och klockan 09 vaknade jag upp och var klar. Fick ligga kvar någon timme eller två innan pappa fick komma hämta mig. Var hemma redan innan lunch. Riktigt skönt kändes de.

Har väldans ont i knät men så länge jag ligger stilla i soffan med knäet i högläge så går det bara bra! Mamma har varit här och tagit hand om mig hela dagen/kvällen men hon gick precis hem, så nu får jag klara mig själv i två timmar innan Magnus kommer hem från jobb.

Ska återgå till soffan igen. Hoppas det går någonting bra på TV.


Inga kommentarer: