måndag 11 januari 2010

2010

NYTT ÅR NYA TAG !
(även när det gäller bloggen)

Nyårsfirandet hos Bränna var roligt. Att vara sjuk hela veckan efteråt var mindre roligt.

Nu hoppas jag att jag är tillräckligt frisk iallafall, ska träffa Narkosläkaren imorgon kl 15 sen blir det KNÄ-Operation på Onsdagmorgon kl 0715. Skruvarna ska nämligen ut!
Det sägs att man inte får speciellt ont efteråt men jag ska ändå vara hemma Torsdag och Fredag samt helgen då eftersom jag är Ledig och förhoppningsvis är jag tillbaka på jobbet på Måndag.

Första kvällen på väldigt länge som jag är ensam hemma eftersom Magnus jobbar eftermiddag. Var himla sugen på att gå på Bodypump ikväll eftersom det var dags för ett nytt pass. Men kändes himla onödigt när jag legat på latsidan över jul och nyår samt ska OP på onsdag.

Tror jag ska värma upp min supergoda mat. Ladda hem alla Grey´s Anatomy-avsnitt som jag har missat och lägga mig under filten i soffan!


1 kommentar:

simpo sa...

Lägg upp lite nyårsbilder ;)