torsdag 14 januari 2010

En Laptop!

Skulle jag ha haft   ! ! !
Kan nämligen inte sitta upp speciellt länge för det gör så ont i mitt ben. Så jag tillbringar den mesta tiden i soffan.

Idag vaknade jag kl 11, åt frukost och somnade om direkt Magnus åkte på jobbet klockan 14 och vaknade i princip alldeles nyss. Kul? Nää inte speciellt. Nu är det mörkt ute och redan dags för middag. Skulle kunna slå vad om stora pengar att jag förmodligen kommer somna i soffan igen efter maten.

Smärtan är helt okej så länge jag sitter stilla i soffan med benet i högläge, men annars känns det värra än vad det gjorde igår, kan gissa att det beror på att allt knark är ute ur kroppen :P

Fredag imorgon vilket betyder att det är helg, min LEDIGA helg dessutom och jag kommer säkert inte ens kunna gå utanför dörren :( Fick ju erbjudande om BIO på Söndag, Avatar, men jag tvekar på att jag kan sitta i en BIO-salong , kan då inte böjja knät 90grader som det är just nu iallafall.

Här får ni några bilder på vad dom har tagit ut för någonting, fick nämligen hem "skruven" och "mälaren" som souvenir.











Inga kommentarer: