lördag 30 januari 2010

Lördagsnöje!

Jag skippade BodaBorg och Skellefteå. Kändes inge kul när jag ändå inte kan vara med och ändå måste betala.
Så nu har jag ganska nyss vaknat, tagit mig en dusch och tänkte äta lite frukost.
Sen måste jag väll lensa garderoben för att se om jag hittar någonting kul att ha på mig ikväll.
Tänkte försöka åka till johanna innan 16 någon gång. Vill ju se Modo. :)

Allstar eller Coverclub ikväll, det återstår att se ...

Har inte tagit en snus (eller festat) sedan nyårsafton, 1 månad sedan, känns som att det kommer bli tufft ikväll att hålla sig från snus ?!



2 kommentarer:

gulan sa...

haha ja vi är lite tragic :) jag orkade bara inte följa, är inte så mkt för såntdär heller! + att jag hatar vägen umeå - skellefteå...åker den allt för många ggr. själv då? :)

Ann sa...

Tufft just den där kvällen baby?! :) Men kul hade vi, puss :)