tisdag 26 januari 2010

HJÄLP ?

Först tog vi en ordentlig sovmorgon imorrse. Klev upp och bakade pizza som vi åt framför TV:n och två härliga avsnitt av One Tree Hill. Magnus åkte på jobbet och jag har suttit framför datorn för att leta efter ett par skor som jag verkligen verkligen verkligen vill ha!

Jag hittar ingen bra hemsida där det kan finnas i min stl, någon som kanske är mer van än mig att beställa kläder/skor på internet kan berätta för mig vaaart i hela fridens namn jag kan hitta dessa par skor?

Converse All Star Light i stl 35.5 ???




Har provat stl 36 men dom är liiite för stora så 35.5 skulle varit perfekt!
(dom behöver nödvändigtvis inte vara vita!)



2 kommentarer:

Anja sa...

haha pizza till frukost, härligt!

Anja sa...

sv; åh tack så mycket! jag köpte det på gina faktiskt, jag betalade hela 49 kronor för det! :)