fredag 22 januari 2010

Fredagkväll!

Efter frukosten imorrse så ringde jag ett par samtal, sen satte jag mig med en stor papperhög och en perm.
Han väll halvvägs ungefär innan pappa ringde och störde mig :)
Efter jag fått avregera mig lite angående detta mobilkrångel som vi har så tyckte jag att det även var dags för en paus i mitt papperjobb. Så jag slog igång Xboxet och Prince Of Persia som jag inte har spelat på flera månader.
Som ni förstår så fastnade jag . Har precis lagat och ätit middag och tänkte göra mig i ordning för att bege mig ut bland folk.
Magnus åkte precis till Rundvik och ska arbeta med Innebandylaget. Jag ska åka på sjukhuset och hälsa på mamma sedan åka vidare till IKSU och kolla Ersboda-damernas Innebandymatch.

Eftersom det inte verkar som vi ska vara i Nordmaling hela helgen, så funderar jag på vad man ska hitta på imorgonkväll?


Trevlig Helg Allihop!








1 kommentar:

Anja sa...

kika in på min sida och hjälp mig välja outfit! :)