fredag 22 januari 2010

Redan helg igen!

Gick inget vidare för oss på stan igår, men jag hoppas det löser sig. Dom skulle ju som sagt ringa upp?

Igårkväll var vi iallafall på bio. Snabba Cash såg vi och den var såklart Tjockt Nice ;)



Kom hem rätt sent och somnade båda två direkt vi la huvudet på kudden. Magnus försov sig imorrse tror jag men det verkade som de gick bra ändå!

Det börjar märkas att jag varit hemma ett tag för nu vaknar jag varje morgon vid 9 tiden och kan inte sova längre, ganska skönt iof. För nu är jag redan duschad och ska bara äta lite frukost innan jag är redo för en ny dag.

Fick höra att mamma var tillbaka från OP men förmodligen ligger och sover just nu, så jag väntar med att ringa. Får åka och hälsa på henne senare idag, eller ikväll om jag ska lix ska på Iksu och kika Innebandy.


Inga kommentarer: