tisdag 12 januari 2010

Tvättis nästa!

Gick bara bra på sjukan idag. Narkosläkaren var skön och jag vart 500 kr fattigare som vanligt.
En sak som jag aldrig förstår däremot är att ALLA läkare är så fruktansvärt långsamma på tangenbordet ???
Varför... Dom skriver ju på dessa datorer jämt , okej att dom använder sig av pekfingervalsen, men varför måste detta gå så fruktansvärt sakta? Jag hade lätt varit därifrån en halvtimme tidigare om det inte vore för att denna läkare skrev så fruktansvärt sakta och fick i princip sudda och skriva om det mesta.

Har precis kommit hem från Markus, åkte direkt dit efter sjukan och fick middag. (Stuvade Makaroner och Stekt fläsk). Tackar jag hemskt mycket för, eftersom magen kurrade under hela läkarbesöket!
Tänkte ta min Fragmin-spruta nu innan jag ska bege mig till tvättstugan!


Inga kommentarer: