lördag 23 januari 2010

Less på vädret!

Jag är så less på att vakna till denna snöyra! Varför kan inte bara vara sol någon dag?

Känner mig så himla trött idag, vet inte om det är för att jag sov lite länge eller om det är för att det är Lördag och jag inte har något speciellt som jag måste göra ?
Matchen mellan Ersboda - Iksu Ung slutade ju inte så jättebra igår. När vi gick var det ca 2-3 min kvar och då gjorde Ung 11-1. Vet inte alls vad som hände men det var ren utklassning . Stod 5-0 när vi kom efter en period. Men eftersom vi slapp betala tänkte vi att vi kunde ge matchen en chans ändå.

Efter IKSU åkte jag och Magnus hem. Gjorde ordning lite gotta och satte oss i soffan för att se film.

The Stepfather



En riktigt sådan, nagelbitare. Tycker verkligen ni ska se den :)

Gurka, Morötter, Dipp och en Aqua!



Supergott!


Inga kommentarer: