fredag 15 januari 2010

Redan Fredag!

Och Äntligen helg för många. Jag som redan varit hemma i några dagar känner väll ingen skillnad, förutom att Magnus även är hemma.
Idag ska jag tillbaka till sjukan, ta Prov, lägga om såret och lämna igen kryckar par 2 som dom försökte tvinga på mig. Jag har redan ett par och vill hemskt gärna inte betala för ett par till !
Efter det skulle vi behöva handla också, jag som går på kryckor vill helst inte röra mig ur soffan ens men ja måste väll antar jag.

Så här skulle jag vilja att min helg såg ut:

BIO ikväll- Snabba Cash
Alko och Modo-Luleå imorgonkväll.
BIO på Söndag AVATAR 3D.

Men eftersom jag har väldigt ont plus att jag inte kan böjja på benet och sitta normalt vid en stol (alltså inte skulle få plats i en bio-salong ) just nu. Så blir det nog soffläge istället resten av helgen.

Inga kommentarer: