onsdag 27 januari 2010

Pipes och Popquiz!

Jag har bara varit på Pipes en gång när det varit Popquiz, det var nog innan det var så populärt. Nu när jag lix inte har någonting att göra ikväll så hade jag tänkt hela veckan att jag skulle dit ikväll.
Johanna sa igår att hon inte längre skulle fara så jag tänkte, ähh men då skiter jag i de.
Nu eftersom Markus inte har någon träning så ska vi åka ner iallafall. Jag börjar bli rätt less på att bara sitta hemma faktiskt.

2008

PLUS att vi tänkte äta där, så jag slipper laga mat. Tackaaar!
Skjuts ska jag få också, så jag tror minsann jag ska dricka en cider lr två. Värma upp inför Lördagen :)

Imorgon kl 11:45 ska jag vara på vårdcentralen för att ta bort stygnen. Hoppas verkligen att det inte blåser såhär mycket för då måste jag nästan ta bilen.... 100 m?



1 kommentar:

hon sa...

ja ha väl aldri sagt att ja skulle dit ens?!
hoppas ni hade trevligt.