torsdag 21 januari 2010

Mycket sjukhus snack blir det!

Kan inte riktigt rå för det. Eftersom mamma ligger där och väntar på operation för foten (som för hoppningsvis blir alldeles strax) och jag springer där dagarna i ända för att ta prov och diverse saker!

Ska bara slänga i mig lite frukost sen upp på sjukan igen för provtagning och hälsa på mamma en sväng.
Sen när Magnus slutar jobbet måste vi ner på stan IGEN. För det första för att Magnus fick byta sin klocka som var trasig (den pep varje timme) visar sig att det är exakt samma fel på den nya klockan har har fått.

Sen har vi dessutom krångel med min nya telefon som jag fick i julklapp. Jag är lite nervös över att Magnus kommer koka över om dom inte kan lösa detta i affären, för isf har han blivit grundlurad.

Bjuder på några bilder från i Tisdags när vi var på Bishop´s och käkade!
(insåg just att jag glömt att fota varmrätten)



Gubbröra på Toast


Vilöksbröd


Vi



Inga kommentarer: