måndag 8 februari 2010

Äntligen fått i mig lite mat!

Nu har jag iallafall ätit middag och inbillar mig att jag mår lite bättre (inte lika trött). Har iallafall bokat Spinningen kl 19 så jag MÅSTE ju fara. Även om jag inte har någon som helst lust. Hoppas verkligen inte jag får ont av det bara, för nu vill jag börja träna igen!

Har glömt sladden till kameran i Rundvik så bilder från helgen kommer någon annan dag.

Vi var väll ungefär 15 st som festade till det lite i familjen brömsters hus i Lördags. Kollade först på Fotboll och sedan MODO, vilket var en riktigt flopp. Så tv:n åkte av lite i förtid och då vart det istället dans för hela slanten (inte så mkt för mig dock pga knät). Vidare på Puben där jag alltid brukar ha riktigt skoj när det är ett liveband. Men jag måste säga... SATAN VAD DÅLIGA DOM VAR !!! Aldrig mer... CoverKings?!
Tur att sällskapet ändå gjorde kvällen superbra! Var hemma rätt i tidigt och igår var vi hos pappa, kollade på film och ÅT hela dagen :)


Inga kommentarer: