torsdag 11 februari 2010

Som vanligt, åt helvete!

Vet inte sist jag verkligen fick någon hjälp på detta jävla sjukhus!
Den vanligaste meningen jag får höra varje gång jag är där, är.

Jasså, vad konstigt?! Det har vi ingen aning om vad det kan vara!??

Spelar ingen roll vilket problem jag har, ingen hjälp får man. (Ja, jag är jävligt bitter).

Äta kortison(stavas det stå?)tabletter i en månad för att se om det kanske hjälper(?) men sen måste jag ändå sluta oavsett eftersom det är farligt att äta? Jaha. Tackar.  Idiot.

Jeje. Skiter i det nu! Thats my life, sjukdomar som det inte finns svar på.

Har precis brännt en MP3-skiva som jag och sambon ska ha imorgon när vi åker till Sundsvall. IKEA och BIRSTA. Gud vad jag längtar.
Ska sätta mig i soffan nu och äta världens godaste citronmuffins och kika på Made in Sweden!


Inga kommentarer: