onsdag 24 februari 2010

Äntligen!

blogspot har inte fungerat för mig på hela dagen som ni kanske kunde se. Men nu verkar det fungera som vanligt.

Jag har precis duschat efter att ha varit och kört Bodypump och spelat lite Innebandy. 4 mot 4 på liten plan med småmål. Typ de roligaste som finns ;). Kan ju knappt springa men det var kul ändå.

Känns som att jag kommer ha nåådig träningverk imorgon iallafall.

Kom hem lagom till HELLNER och ett nytt OS-Guld för Sverige. Han e duktig han !

Tänkte lägga mig i sängen nu och kolla lite Curling och invänta Slalomen innan jag somnar.
Imorgon väntas jobb igen och sen halvdag på Fredag innan jag har helg.

Blir nog att åka till Nordmaling redan på Fredaglkväll och lite partyy på Lördagen! Kommer bli kanonkul, känner det på mig !

Vart ett snabbt inlägg, kanske lite svamligt men nu går jag isäng! Gonatt!


Inga kommentarer: