onsdag 17 februari 2010

Vad hände med tiden?

Känns som jag nyss kom in genom dörren från jobbet och helt plötsligt är klockan 1915 och jag har missat Bodypumpen som jag näästan hade tänkt att fara på .
Har iallafall fått i mig middag som Magnus så snällt hade lagat och pratat med Frida om jobb.
Jobbar ju även 50% nästa vecka oxå, så det är bra om hon vet hur hon ska jobba :).

Var sugen på att åka och se City ikväll också, men eftersom typ alla jag känner INTE kunde gå så skippar jag  matchen och laddar för OS istället. Snart är det dags för Anja och störtlopp, minns inte sist jag såg henne åka överhuvud taget?. Kommer hon stå på benen eller kommer hon åka ur?


Skulle även behöva gå till konsum och handla, kändes förävla kallt och långt men vill jag ha frukost imorgonbitti så borde jag!?

Inga kommentarer: