tisdag 23 februari 2010

Bakissöndag.

Markus sov över här på Lördagen. Så vi tre plus Bagger som dök upp på eftermiddagen käkade mat och kollade på Hogan fram till 16 tiden ungefär.
Då bytte vi om och åkte ner på Gamlia för att se Dalen - Warberg.
Hem igen, på med Tv:n och OS tills vi somnade båda två.

Måndagmorgon ringde väckis klockan 06:00. På med TV:n igen för att titta på Ishockey.
Sverige-Finland. Efter matchen åkte jag på jobbet och Magnus fick lägga sig och sova igen eftersom han jobbar eftermiddag den här veckan.

Trött som attan var jag hela gårdagen, och är de fortfarande iof.
Men pallarade mig ändå på Spinning igår och körde det tyngsta passet någonsin. J*****vligt skönt efteråt måste jag säga.

För att inte tala om hur GOTT det var att äta när jag kom hem igen.



Rostat polarbröd
Extrasaltat bregott, ost, rökt skinka
Doppad i O´Boy!

Heeeaven!


Inga kommentarer: