tisdag 2 februari 2010

Varit riktigt duktig faktiskt!

Har inte gjort precis det jag hade tänkt men känner mig ändå duktig.
Kommer precis tillbaka från tvättstugan, fick börja tidigare som vanligt så nu slipper vi hålla på att tvätta hela kvällen. Ryktas även om att vi skulle bli bjudna på middag av Markus. Eftersom vi egentligen har tvättstuga mellan 17-20 så skulle han dessutom komma hem till oss och laga mat. Hur lyxigt är inte de :)

Så vad har jag gjort om jag inte har tvättat och städat.

  • Letat jobb på ams.se
  • Skrivit ett nytt CV på ams hemsida (eftersom det jag hade tydligen har raderats efter alla dessa år) och det tog säkert minst 2 timmar.
  • Sökt ett jobb :)
  • Suttit i telefonkö i 40 minuter för att prata med en Studievägledare på UMU och fått bokat en tid på Tisdag kl 15 för att prata med en Studievägledare.
  • Precis stoppat in den första tvätten och hängt ut sängkläderna.

Inga kommentarer: