torsdag 18 februari 2010

Trött tröttare tröttast!

Det kan man säga att jag är idag.
Var nämligen vaken och såg hockeyn inatt, eller... jag tror jag somnade mellan 2&3 perioden.
Frågade Magnus imorrse varför han inte väckte mig, han sa att han försökte men det var omöjligt :P

Vaknade vid 11 idag och är tröttare än jag varit på länge. Känns som jag bara vill krypa ner under täcket igen och soova tills imorgon! Men det ska jag inte göra, tänkte klä mig och ta en promenad över till mamma en sväng. Är ju faktiskt sol ute, måste tas vara på.

Fredag imorgon redan och jag vet inte alls vad man ska hitta på i helgen? Såg att Ersbodadamerna har match imorgonkväll plus att det är hockey kl 21. Men Lördag då ??


Btw: Är det bara jag som tyckte sjuuukt synd om Anja Pärson igår ??

Hoppas verkligen hon kommer åka kombon ikväll, och åka BRA!

Inga kommentarer: