tisdag 16 februari 2010

Måndag - Första arb dag på 1 Månad.

Jajjemen!
Ska jobba 50% resten av den här månaden och min första dag var igår.
Gick rätt bra förutom att jag hade fruktansvärt ont i knät när jag kom hem. Även i fötterna också men det var nog mest pga att jag är så ovan .


När jag kom hem så såg det ut såhär på vårat vardagsrummsbord



Under den vackra buketten låg den här


och i den här så var det ett par helt underbara örhängen
som jag tyvärr måste byta eftersom jag hade nästan exakt likdana ;)
Magnus hade även köpt med sig mat hem från en Indisk restaurang som vi åt tillsammans innan vi slängde oss i soffan och kollade på OS och myste resten av kvällen.




Spinningen som jag hade bokat uteblev eftersom
jag vart så sen plus att det inte kändes nyttigt för mitt knä.

Inga kommentarer: