lördag 27 februari 2010

Fredag

Slutade ju som sagt kl 13, åkte direkt ner på stan och lämnade bilen. Hem och spelade lite ArmyOfTwo 2 som Magnus har köpt. (Helt fast för övrigt).
Käkade middag och fick hämta bilen efter de. Hem igen och packa för en helg i Nordmaling.
Därefter till Hörnefors för att se grabbarna spela Innebandy. Dom ledde med 1-2 när jag kom men förlorade till slut med 7-3 tror jag?
Tror jag måste sluta dyka upp på dessa matcher alltså, verkar bara gå dåligt varje gång!

Jag och Magnus shoppade loss på massa gotta på statoil innan vi åkte till pappa för att kika på OS och även en film som vi hade hyrt. Filmen verkade dock trasig eftersom den stängdes av efter 55 minuter och gick inte att starta något mer), vilket söög. För den var himla spännande.
Låg vaken halva natten och kollade på Damfinalen i Curling, men jag somnade såklart i End 7 .

GULD för lag Norberg i Curling inatt !



Weeeee

Inga kommentarer: