torsdag 25 februari 2010

Tidig morgon i onödan!

Jajjemen! Självklart skulle ju Sverige förlora imorrse när vi var uppe kl 06 för att se dom KROSSA, vad hände lixom?
Har jobbat nu hela dagen , inte så spännande på jobbet när det knappt är några kunder. Men dagen sprang förbi ändå och nu tänkte jag värma på lite mat och kanske ta mig en dusch.
Blir ingen träning ikväll. Jag har sjukt ont i knät sedan igår.

Sen har jag en sjuk träningsvärk i överkroppen sedan bodypumpen och den sjukaste träningsvärken överallt annars sen det lilla innebandy-lek-spelet som jag sysselsatte mig med igår efter bodypumpen.

Jobb halvdag imorgon sedan åker vi till Nordmaling på kvällen med ett stopp i Hörnefors för Magnus Innebandymatch. Sedan stannar vi i nordmaling resten av helgen.

Blir lite festligheter på Lördagen, bla Finn 5 Fel senare på kvällen.



Inga kommentarer: