tisdag 16 februari 2010

IKEA

Som sagt åkte vi ju till Sundsvall och IKEA i Fredagsmorrse.
Lämnade lägenheten kl 08, mötte pappa i hörnefors och bytta bil . Fick låna hans Audi-Kombi Automadlåda istället :)

Bilfärden


Det här roliga sällskapet hade jag ända till Ö-vik ungefär.


Köpte iallafall överdelen av Tv-Möbeln som jag visade bild på tidigare, en hylla till sovrummet och ett skoskåp som vi ska ha i klädkammaren eller i sovrummet. Har inte bestämt oss riktigt än!
PLUS två stora IKEA påsar med småsaker !

Köpte även två par skor på Birsta City






Mina favvoritskor som jag redan har två par av, fast HEL-vita och ett par tygskor i stl 35 som kommer bli ferfekt till sommaren . Fanns både vita och röda tygskor också men dom var lite halvdyra så jag hoppas på att kunna hitta vita till ett billigare pris närmare sommaren (eftersom man ändå måste köpa nya varje år pga att dom blir så smutsiga).

Pakerade i garaget kl 23:05. Så det blev verkligen en HELDAG .


Inga kommentarer: