torsdag 11 februari 2010

Läkarbesök snart.

Jajjemen. Ni hörde rätt. Sjukbesök idag också. Känns som jag är där minst i veckan om inte mer :P
Ska försök förbi jobbet och hämta lite papper, samt på Vita Huset och försöka hitta dammsugarpåsar. Ska även ringa killen som backade in i oss och åka förbi med försäkringspapperna.

Vad ska då göra på sjukan idag? JO, jag ska äntligen få komma på återbesök till Hudläkaren ang mina utslag(?!) som ingen verkar ha minsta lilla aning omvad dessa kan bero på. Jag hoppas SÅÅÅ mycket på att jag kanske kan få något slags svar på varför jag får dessa med jämna mellanrum, oftast vid förtäring av alkohol !?



Dom bara dyker upp.
Kliar inte, svider inte, sticker inte ut?
Men ändå, hur kul är det att se ut såhär ungefär varannan vecka... tror det har gått 2 år nu sedan jag fick dessa första gången.


1 kommentar:

Anonym sa...

men du, jag googla lite.
kolla denna länk
http://huden.nu/fragor-och-svar/utslag/kan-alkohol-ge-allergi-/