onsdag 3 februari 2010

Inte min dag idag!

Åkte först förbi jobbet en sväng, skulle hämta lite papper samt prata med mina chefer litegranna.
Fick veta att 40års kalaset för en av våra anställda tydligen är på Lördag, ingen som har sagt de till mig som vanligt så nu har jag ju redan gjort andra planer.

Jag och Magnus tänkte nämligen åka till Nordmaling redan på fredageftermiddag när han slutat jobbet och stanna där resten av helgen.

Åkte direkt därifrån ner på stan. Först gick jag upp till Frida och Johan för att hämta Magnus Innebandysaker. Efter det hittade jag ingen parkering i parkeringshuset, så åkte till salong44 och tiggde parkering av J. Visade sig senare att ja inte kunde stå där, så 5 minuter innan min bokade tid på MakeUpStore fick jag springa och flytta bilen ändå ;)

När jag var klar på MakeUpStore och skulle lämna mitt presentkort så hade jag självklart lämnat det i bilen i all hast så jag fick springa tillbaka och hämta det i bilen och tillbaka för att betala. 
Sminkningen vart jättefint och självklart fick jag med mig lite grejjor hem för pengarna.

Efter det gick jag på Carlings för att reklamera ett par skinnhandskar som gått sönder första dagen jag skulle använda dom.

När jag lämnar fram kvittot, visar det sig att jag har tagit FEL Carlings-kvitto !!! ( fick ändå ett par nya) .

btw: dessutom fanns inte tröjjan jag hade tänkt att köpa i rätt stl.


Summan av detta inlägg är att det verkligen inte har varit min dag idag !!!

1 kommentar:

Anja sa...

åh om ni kommer till nordmaling kanske vi ska hitta på något, vad säger ni?