onsdag 10 februari 2010

Lite gårdag och lite dag.

Blev aldrig någon uppdatering igår. Hade helt enkelt fullt upp hela dagen.

Åkte först på Sjukhuset vid 14 tiden och tog blodprov innan jag körde rakt över vägen till Förvaltningshuset på Universitetet för att träffa en Studievägledare. JA ni hörde rätt, jag funderar nämligen på att börja plugga! Fick endel papper och broschyrer samt ett "karriärspaket" via mailen . Har inte öppnat det än men man ska svara på massa frågor och förhoppningsvis ska det hjälpa mig att bestämma vad jag vill läsa.
Vet ju på ett ungefär vad jag vill göra men det är svårt att veta vad jag ska plugga. Fick även 2 st högskoleprov som jag ska göra hemma och se OM jag är helt tappad eller inte ;)

Efter vi var klar träffade jag även Jacke en sväng sen åkte jag till Markus och käkade middag. Vi hade inte tänkt åka på Innebandy men det blev så ändå. RIG - Ersboda på Musköten. Slutade 6-1 så det var ju en riktig flopp att åka dit.

En bild från enda målet!


Nu väntar jag på att Magnus ska duscha klart innan vi ska äta frukost och sedan åka på Coop och storhandla. Minns inte sist vi gjorde de, det ekar ganska kraftigt i vårat kylskåp nämligen.
Sedan ska jag sätta mig med alla dessa papper om skola.


Ikväll blir det Bodypump + Spinning.
Om knäet vill!


Inga kommentarer: