lördag 6 februari 2010

Lördag!

Kom till Nordmaling igårkväll. Var i Rundvik en stund och käkade, sen tillbringade vi resten av kvällen hemma hos Anja och Simon spelandes RappaKalja. (bilder kommer senare)

Har som vanligt inte kunnat sova inatt heller, somnade väll vid 02 och klev upp kl 08 imorrse. Känner mig helt död, mår illa och har en jävla huvudverk. Hoppas verkligen inte illamåendet kommer från Mathias som låg och spydde igår(?)

Insåg just att Magnus åkte iväg med min sminkväska, så nu ska jag bara slänga på mig lite kläder och invänta min skjuts som går ner mot Norrskenshallen där grabbarna har Innebandymatch kl 11.

Efter det bär det av till Rundvik och Sockerbiten för gott sällskap, god dricka och MODO kl 1830.

Ska försöka hinna blogga lite mer senare, samtidigt lägga in lite bilder.
(bjuder på en väldigt gammal bild från pappas dator så länge)

Trevlig Lördag Allihop!

Inga kommentarer: